New Weblog | Nieuws | Archief| Forum
gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork
gamecorenetwork gamecorenetwork gamecorenetwork


Bekijk nu de nieuwe GameCore Weblog op www.GameCore.nl!
Nieuws | Omgebouwde 360s worden gebanned door Microsoft | Gepost door: Cubic X

Omgebouwde 360s worden gebanned door Microsoft

Microsoft heeft een nieuw beleid en is strenger geworden wat betreft het ombouwen van je Xbox 360. Mensen met een gemodde Xbox 360 zullen verbannen worden van Xbox Live.

Microsoft is gestart met het bannen van omgebouwde Xbox 360s. Als je een omgebouwde Xbox 360 hebt en je wilt online gaan, krijg je de volgende status code: Z: 8015 - 190D. Wanneer je deze code ziet betekent het dat Microsoft je console heeft gebanned en je geen toegang meer hebt tot het online netwerk. Je account wordt niet gebanned, je online account is alleen niet meer te gebruiken met de omgebouwde Xbox 360.

  
Gast
Geplaatst op 18/05/2007
Mark

80.60.27.70
HA HA HA
Gast
Geplaatst op 18/05/2007
Assie

62.234.45.123
dat microsoft nog zo moelijk doet met al hun bakken geld.Die modders hebben wel een xbox van ruim 400 euro gekocht,en ze betalen ook net als iedereen voor LIVE !!
vind ik onzin.hoe meer zielen hoe ten meer vreugd op xbox LIVE..!!!!
Gast
Geplaatst op 18/05/2007


82.94.71.81
Lekker dan, gisteren nog nix van gemerkt.
Single player gaat gewoon verder met kopietjes.
Gast
Geplaatst op 18/05/2007


86.81.140.165
terecht
Gast
Geplaatst op 18/05/2007


88.211.191.161
ms is gewoon een k..t bedrijf ....zo gierig maar als je originele spellen koopt loop je de risico dat ie beschadigd wordt door die kl..te dvd speler
Member
Geplaatst op 18/05/2007
gangsterj
Het is een wazige materie want: mag jij knutselen aan de console? Het druist tegen ieders rechtsgevoel in als het antwoord daarop 'nee' is. Immers: jij hebt geld betaald voor een electronisch apparaat en wat je daarmee wilt doen is jouw zaak, het is JOUW hardware.

Dus, wanneer jij de firmware flashed, mag je dan worden uitgesloten van een service waar je geld voor hebt betaald? Indien nee: op welke gronden dan? Immers: als jou het gebruik van de service wordt ontzegd op niet-rechtsgeldige gronden terwijl je hebt betaald voor die service, dan is MS in gebreke.
BTW: Veel succes op marktplaats met het verkopen van je console.
Gast
Geplaatst op 19/05/2007
genaaid

213.208.229.121
fuck fuck net een paar weken geleden mn 360 omgebouwd. ff van internet los halen en bidden dan maar.
Gast
Geplaatst op 19/05/2007
Enlightment

80.56.164.184
Als je legale software gebruikt dan is MS in gebreke.
Gast
Geplaatst op 20/05/2007
Ben

83.84.230.66
Oh, oh, oh wat zijn we weer zielig. Je weet dat het illegaal is de box te modden. De hardware is van jou, voor de software (dus ook de firmware) heb je een GEBRUIKERSLICENTIE.
Niet zeiken en wachten totdat de modders hier weer wat op hebben gevonden. ook modden is een GAME. En anders zou i zeggen: Gamers unite en sleep MS voor de rechter, jullie hebben toch gelijk zeker.
Member
Geplaatst op 20/05/2007
Mark
f het illegaal is, is nog maar de vraag. Niet elke EULA is rechtsgeldig, en volgens Europese richtlijnen mag een console gewoon gemod worden.
Gast
Geplaatst op 20/05/2007


80.126.255.157
Er is niks illegaals aan om je xbox om te bouwe. En i vind het ook dat we gewoon betalen en dat het dus eigelijk niet mogenlijk is om je bannen. Maja ms he
Gast
Geplaatst op 20/05/2007
gast

213.46.195.54
Kut sooi waarom doen ze dit ze hebben nooit last van mijn xbox360 gehad of iets en ik ga ze aanklagen vanwegen dat ze aan andermans spullen zitten ik heb er ook gwoon voor betaald maar ze gaan zien je hoort tog niet aan andermans spullen te komen ofwel mensen
Gast
Geplaatst op 20/05/2007
gast

213.46.195.54
Heb ik gelijk ofniet
Gast
Geplaatst op 20/05/2007
gast

213.46.195.54
ik heb er 60 euro voor betaald en ik heb een xbox360 gekocht want wil de tering microsoft nog meer vuiln naaiers ze jagen alle klanten weg whaha kneusen
Gast
Geplaatst op 20/05/2007


86.90.139.143
nou lekker dan
kanker microsoft.
heb net me abbo verlengt met 12 maanden
naa dan maar verkopen he..
FLIKKERS
Gast
Geplaatst op 21/05/2007
sirjohn

81.188.0.186
Doe met uw hardware wat je wil, maar blijf dan gewoon weg van XBOX live ! Je kan hard roepen, maar je weet toch zelf dat al dat modden enkel maar is om games te hacken.....
Gast
Geplaatst op 21/05/2007
Jaja

83.247.97.173
Eigen schuld, dikke bult. Hoewel niet elke EULA rechtsgeldig is wat Member Mark goed aanstipt, blijft het, om maar weer met een spreekwoord op de proppen te komen, 'boontje komt om zijn loontje'.

In de EULA staat zeer duidelijk dat je een gebruikersovereenkomst hebt, d.w.z. dat je je console mag gebruiken daar waar het voor bedoeld is, namelijk gamen. Het aanpassen van je console is voor EIGEN RISICO!

Als je dan gaat zitten janken omdat er dan ook daadwerkelijk een risico blijkt te zijn, dan ben je gewoon zielig.

Maar zoals hierboven ook al wordt gezegd: er zijn vast wel weer wat kwade geniussen die een mod bedenken zodat je toch weer van Xbox Live gebruik kunt maken.

@ Redactie: Is vloeken, schelden en het uitroepen van (dodelijke) ziektes geen reden voor een IP-ban?
Gast
Geplaatst op 22/05/2007
raa

213.93.76.193


eigen schuld mannen,garantie kwijt,live kwijt.heeft nog lang geduurd voor ms met deze maatregel kwam.

hulde
Gast
Geplaatst op 22/05/2007
raa

213.93.76.193
en nu live gratis voor originelen.
Gast
Geplaatst op 23/05/2007
mijn xbox is geban

212.182.170.171
ik stel voor dat we alle xboxen het raam uit gooien en wat meer euros in playstation gaan steken en je bent echt dom!!!!!!als je nu nog een orgineel spelletje koopt voor de 360 65euro haha kwestie van tijd kunnen we weer live of connecten via de link (billy krijgt van mij geen enkele euro meer en de nieuwe xbox370 ofzo kan die ergens steken waar de zon niet schijnt! en nu weer lekker verder met de ps3 laterzz
Gast
Geplaatst op 24/05/2007
Bor

213.84.250.140
Kwestie van tijd dan zijn we weer on line mensen!

mzzl
Gast
Geplaatst op 25/05/2007
surfclub 13

84.29.150.236
jammer dan ik ga hem tog laten modden aangezien de helft van mn games bekrast is door mn eerste 360 en ik daar niks meer voor terug krijg speel ik voortaan tog liever met backups vind het te zonde om een halve collectie bekrast te hebben
Gast
Geplaatst op 27/05/2007
heb geen naam

82.168.241.62
ja moet je maar legaal games kopen! vind dit een goed beleid games kosten tegenwoordig erg veel om te ontwikkelen en dan kunne ze niet nog eens al die dowloaders gasten erbij krijgen!
Gast
Geplaatst op 27/05/2007
heb geen naam

82.168.241.62
oja dat gelul dat ms dat niet mag doen is onzin lees maar de gebruiks voorwaarden van xboxlive!
ik bedoel ze mollen niet je xbox ze bannen je alleen van xboxlive!en zo hoort het ook
Gast
Geplaatst op 27/05/2007
heb geen naam

82.168.241.62
trouwens je kan ondertussen je games die bekrast zijn wel laten vervangen! bel maar ff ms
Gast
Geplaatst op 27/05/2007
Olger

82.73.97.251
Micro$oft is niet slim bezig + wat ze doen in NL mag helemaal niet , ik laat het er daarom ook niet bij zitten en Mensen echt waar zet de originele firmware er weer op en bel gewoon dat ie stuk is en dat ze hem moeten komen halen [garantie] is namelijk wel een wet[regel] die in Europa geldig is , mensen ontzien van diensten waar ze voor betalen mag echter niet zonder dat ze daar duidelijkheid over geven + de test die ze doen is niet waterdicht .. Ik heb het zelfs gevraagd of deze wetgeving is door gevoerd in NL en daar konden ze me geen antwoord op geven ..
het enige wat micro$oft wil is nog meer $$$$$$$..
Micro$$$$$$$$$oft ..
Gast
Geplaatst op 27/05/2007
John

86.81.4.32
Ik heb een samsung drive en ben tot op heden nog niet gebanned.
Gast
Geplaatst op 01/06/2007
search

77.162.162.28
Ik heb ook een samsung maar durf me xbox niet meer aan te zetten .
Maar weet iemand als ik de autodownload uit zet en een orgineel spel speel of call of duty speel hoe groot de pak kans is of kan ik dat gewoon spelen
Gast
Geplaatst op 02/06/2007
jack

84.105.54.149
echt een fuck microsoft !! ze zijn echt dom nu krijgen ze bijna geen geldt meer we betaalen voor live nou dus nu is me live weg kk lijrs ze zijn niet goed mensen !!
Gast
Geplaatst op 02/06/2007
jack

84.105.54.149
ik was echt zo boos !! GVD maar er komt vast wel weer wat voor :D:D maar nu :@ niks te doen gvd :P
Gast
Geplaatst op 27/06/2007
samsung

85.144.73.101
ik ben gebanned kutzooi, met een samsung drive.
Gast
Geplaatst op 02/09/2007
qaidxp dmxph

63.247.209.254
ygfolq vtwf mazlwots pxzkjnm ufydgxts akdfu jvzaie